Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Προσθέστε καρτέλες στο MS Office για να εργάζεστε πιο εύκολα με πολλά έγγραφα


Το Tabs Office είναι μία δωρεάν (για µη εµπορική χρήση) εφαρμογή η οποία προσθέτει καρτέλες στις εφαρµογές του MS Office (Excel, PowerPoint και Word), επιτρέποντάς σας να µετακινείστε εύκολα και γρήγορα ανάµεσα σε πολλά ανοικτά έγγραφα στο ίδιο παράθυρο.


Η εφαρμογή σας δίνει την δυνατότητα να προβάλετε, να επεξεργαστείτε και να διαχειριστείτε έγγραφα, βιβλία εργασίας ή παρουσιάσεις κλπ μέσω καρτέλες προβολή στα Microsoft Office 2003, 2007 και 2010, μιας και το Office από μόνο του δεν υποστηρίζει καρτέλες ακόμη.

Λειτουργεί με όλες τις εκδόσεις του MS Office: Enterprise, Ultimate, Professional Plus, Professional, Standard, Home and Business (Small Business), Home and Student.

Το πρόγραµµα µπορείτε να το κατεβάσετε από τη διεύθυνση του κατασκευαστή του www.office-tabs.com/download.htm στην 32-bit ή 64-bit έκδοσή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: